Ogłoszenie o naborze na stanowisko Pełnomocnika Zarządu ZGWRP
Wymiar czasu pracy:
Pełny etat.
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa.
Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne,
2) posiadanie obywatelstwa polskiego,
3) korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
5) biegła znajomość obsługi komputera i niektórych programów operacyjnych (pakiet Microsoft Office),
6) umiejętność pracy w zespole oraz pod kierownictwem i nadzorem indywidualnym (Przewodniczącego Związku, Sekretarza Generalnego) oraz zespołowym (Zarządu Związku),
7) umiejętność samodzielnej analizy różnego rodzaju dokumentów oraz sporządzania projektów opinii i stanowisk z nimi związanymi,
8) umiejętność wypowiadania się wobec różnych zbiorowości i mediów,
9) minimalny 5-letni staż pracy, preferowany staż na kierowniczym stanowisku urzędniczym w jednostkach administracji państwowej i samorządowej lub w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
10) dobra znajomość niezbędnych przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) wysoka kultura osobista,
2) odporność na stres,
3) sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność i komunikatywność,
4) znajomość języków obcych (będzie dodatkowo preferowana),
5) dyspozycyjność (także w dni ustawowo wolne od pracy oraz w godzinach popołudniowych).
Główne zadania wykonywane na stanowisku:
1) reprezentowanie Związku w Sejmie RP i Senacie RP poprzez uczestnictwo w posiedzeniach komisji, podkomisji i doraźnych zespołów roboczych,
2) uczestniczenie w pracach zespołów roboczych oraz sesjach plenarnych Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego (KWRiST),
3) przygotowywanie projektów opinii i stanowisk odnoszących się do projektów aktów legislacyjnych parlamentarnych i rządowych,
4) przygotowywanie dla potrzeb Zarządu Związku, Komisji Rewizyjnej, zgromadzeń ogólnych Związku i kongresów gmin wiejskich informacji oraz innych wydarzeń organizowanych przez Związek projektów opinii i stanowisk w zakresie ustalonym przez Przewodniczącego Związku i Sekretarza Generalnego,
5) wspieranie członków Zarządu Związku w ich pracach w parlamencie i KWRiST,
6) uczestniczenie w posiedzeniach organów Związku w zakresie ustalonym przez Przewodniczącego Związku,
7) reprezentowanie Związku w miejscu i zakresie ustalonym przez Przewodniczącego Związku,
8) czynne uczestniczenie w procesie utrzymywania kontaktów z gminami członkowskimi Związku oraz w procesie pozyskiwania nowych członków.
Szczegółowe zadania tematyczne wykonywane na stanowisku:
1) współpraca z Sekretarzem Generalnym w przygotowaniu dokumentów i materiałów na posiedzenia Zarządu Związku,
2) dokumentowanie posiedzeń Zarządu Związku (protokoły, informacje medialne, itp.),
3) czynne uczestniczenie w procesie opiniowania projektów ustaw, rozporządzeń i innych aktów i dokumentów związanych z: infrastrukturą, rolnictwem i rozwojem obszarów wiejskich, gospodarką przestrzenna, gospodarką wodną, transportem publicznym i drogami publicznymi, zarządzaniem kryzysowym oraz obronnością, ochroną zdrowia i sprawami socjalnymi.
Wymagane dokumenty:
1) życiorys,
2) list motywacyjny,
3) kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) pisemne oświadczenie o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
6) inne dokumenty (bądź ich kserokopie) o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7) ewentualne listy referencyjne i polecające kandydata,
8) oświadczenie, iż kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych jak: imię i nazwisko, adres pocztowy i elektroniczny, numer telefonu dla celów niezbędnych w procesie rekrutacji na stanowisko Pełnomocnika Zarządu ZGWRP ds. legislacyjnych i programowych.
Składanie dokumentów:
Oferty prosimy składać wyłącznie w formie elektronicznej na adres Sekretarza Generalnego Związku Gmin Wiejskich RP lswietalski@zgwrp.pl do dnia 29 listopada 2019r.