Gra „Samoorganizujmy się!” w Szadku (woj. łódzkie)
Gry "Samoorganizujmy się!" trafiły do drużyny harcerskiej działającej w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Szadku.
Gry "Samoorganizujmy się!" trafiły do drużyny harcerskiej działającej w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Szadku.
Gry "Samoorganizujmy się!" trafiły do Szkoły Podstawowej w Rzemieniu, gdzie po raz pierwszy zostały wykorzystane podczas zajęć świetlicowych.
Gra "Samoorganizujmy się!" trafiła do Bieszczadzkiego Zespołu Szkół Zawodowych im. Lecha Wałęsy w Ustrzykach Dolnych.
Egzemplarze gry "Samoorganizujmy się!" trafiły w Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Bzinicy Starej.
Gry "Samoorganizujmy się" trafiły do Szkoły Podstawowej nr 2 Bieczu oraz Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Korczynie. Zostały wykorzystane w obu szkołach podczas lekcji edukacji globalnej.
Gra "Samoorganizujmy się" trafiła do Szkoły Podstawowej w Budzowie z filią w Grodziszczu. W zajęciach związanych z grą wzięło udział 92 uczniów - nie tylko z SP (VII i VIII klasy), ale też z Gimnazjum w Budzowie (III klasy).
Egzemplarze gry "Samoorganizujmy się!" trafiły do Szkoły Podstawowej im. Bł. Matki Teresy z Kalkuty w Świebodzinie. W pierwszych zajęcia z grą wzięło udział 17 uczniów klasy VIII.
Egzemplarze gry "Samoorganizujmy się!" trafiły do Stowarzyszenia "Bezpieczna Przyszłość", które będzie je wykorzystywać podczas zajęć z młodzieżą w swojej okolicy. Pierwsze zostały zorganizowane świetlicy w Szkole Podstawowej w Borecznie.
Gra "Samoorganizujmy się!" trafiła do Zespołu Szkół nr 1 w Wieluniu. W rozgrywkach wzięli udział uczniowie 2. i 3. klasy liceum. Po zajęciach gra trafiła do biblioteki, gdzie może z niej korzystać cała społeczność szkolna.
Gra "Samoorganizujmy się!" trafiła do Zespołu Szkół im. Króla Władysława Jagiełły w Lidzbarku (woj. warmińsko-mazurskie). W lekcjach związanych z grą wzięło udział 50 uczniów. Później egzemplarze trafiły do szkolnej biblioteki, gdzie będzie z nich mogła korzystać cała społeczność szkolna.
Egzemplarze gry "Samoorganizujmy się!" trafiły do Centrum Kultury i Aktywności Lokalnej w Gowarczowie (woj. świętokrzyskie). W pierwszej rozgrywce w CKiAL wzięło udziało 12 uczniów z klas VII i VIII szkoły podstawowej oraz III klasy gimnazjum.
Egzemplarze Gry "Samoorganizujmy się!" trafiły do LGD "Ziemia Chełmońskiego" w Żabiej Woli (woj. mazowieckie). Były jedną z atrakcji stoiska z grami planszowymi podczas współorganizowanego przez LGD IX TURNIEJU PIŁKI SIATKOWEJ DRUŻYN AMATORSKICH w Radziejowicach.
Gra "Samoorganizujmy się!" trafiła do placówek Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Krasnem (woj. podkarpackie). Już na samym początku zagrało w nią 30 osób!
Na początku grudnia 2018 r. karciana gra edukacyjna dla młodzieży o rozwoju polskiej spółdzielczości w XIX i XX wieku "SamoorganizujMY się" trafiła do pierwszych odbiorców. W sumie wysłaliśmy już blisko trzysta sztuk do szkół i instytucji kultury w całej Polsce. Teraz czas na rozgrywki.
Z raportu „Wieś w Polsce 2017. Diagnoza i prognoza” wynika, że mieszkańcy wsi zdają sobie sprawę z wpływu zmian klimatycznych na przyszłość obszarów wiejskich. Czego możemy się spodziewać?
W tym roku do I Know America zgłosiło się blisko 1500 uczniów z całej Polski. Przygodę z konkursem zaczęli od testu wielokrotnego wyboru, na którego rozwiązanie mieli ok. sześciu tygodni. Wczoraj wyłoniliśmy ponad 60 osób, które zdobyły w teście najwięcej punktów. Teraz zmierzą się z napisaniem prac na jeden z 15 tematów.
Dr Marian Magdziak, urodzony w 1930 roku architekt, emerytowany profesor nadzwyczajny Politechniki Łódzkiej przygotował publikację dotyczącą przemian w architekturze wiejskiego domostwa: od ubogiej i ciasnej chaty z początku XX wieku po dzisiejsze domy rolników.
Tutaj znajdziecie wszystkie materiały, które będą Wam potrzebne do zaplanowania i realizacji działania oraz inne przydatne informacje. Zakładka jest aktualizowana.